Výklad Snu Teoreticky

Vyklady snu - zacneme od A:

A
Advokát, máš-li s ním co činiti - starost a nouze
Akcie koupiti - ztráta penězAlmužnu rozdávati - výhra
Amazonku viděti - dostaneš za manželku ženu, která je vládychtivá
Ametyst, vidíš-li jej na prstenu - znamená dotírače
Anděla spatřiti - dobré zprávy; mluvit slyšeti - zlé znamení, andělem býti zdravým - čest; nemocným - smrt
Andělské šaty oblékati - bohatství
Angličana viděti - nezkrotitelné věřitele aneb falešné přátele míti
Apatykáře (lékárníka) viděti - nemoc
Apoštoly viděti - radostná zpráva
Archa - dostaneš čestné postavení
Armáda - tvá naděje bude zmařena
Armády když nepřátelsky proti sobě stojí - štěstí i smutek
Armády aneb jednotlivé vojáky když vidíš - těžká práce

3 Comments:

At 8:26 dop., Anonymous Anonymní said...

Neustále ke mě ve snu chodí má 1. velká láska, který zemřel asi před 7 lety, trápil mě v životě a mám špatné sny i po jeho smrti. Opouštím kvůli němu všechny co miluji, jdu slepě za ním, on mě jen využívá, pak mě opustí, nebo podvede.

 
At 6:13 odp., Anonymous Anonymní said...

sny a jejich výklad na www.mujsen.cz

 
At 9:19 odp., Anonymous Anonymní said...

vždy jse mi zdá že stojím venku je noc a předemnou je žena nebo muž podívam se a ta osoba mě bodne do břica já spadnu a ta osoba odchází

 

Okomentovat

<< Home