Výklad Snu Teoreticky

Sex v snech (slovensky)

Aj keď mi ešte nikto z vás neposlal sen s touto tématikou, väčšina ľudí ich už zažila. Niektorí sa po takomto sne prebúdzajú s úsmevom pre ich intenzitu a vzrušenie a na druhej strane tí druhí sa ich boja, pretože pociťujú vinu a hanbu. Sexuálny obsah, pocity lásky, flirt, atraktivita, erotické stretnutia sa vyskytujú v snoch pomerne často. Interpretácia sna so sexuálnym obsahom môže byť ťažká. Univerzitné štúdia zverejnili rozdiely v tom, ako muži a ženy snívajú o sexe. Avšak takmer každý "to robí" vo svete snov. Ako veľa? Sex ,ako námet, počas snívania je hlásený aspoň u 12 percent mužských a 4 percent ženských snov. G.William Dumhoff v jeho knihe "Finding the Meaning in Dreams" odhaľuje niektoré zaujímavé údaje o prejave sexu v snoch.

Muži Ženy
účasť 93% 68%
pozeranie sa 7% 32%

Táto tabuľka ukazuje, že ženy sa oddeľujú od toho, čo sa deje vo sne, zakiaľ muži vidia seba ako účastníkov. Toto môže byť odpoveď na otázku, prečo muži(obzvlášť tínedžeri) majú orgazmus v štádiu sna. Otázka obrazov a symbolov, ktoré sa vyskytujú v snoch je dôležitá. Niekedy nič v sne nenaznačuje na prvý pohľad tomu, že by mohlo ísť o sen so sexuálnym motívom, ale niektorí psychológovia sú presvedčení, že aj veci ako anténa, cigary, uhorky môžu mať v sne niečo spoločné so sexom. Sex v sne je zvyčajne priame vyjadrenie sexuálnej túžby. Sex s niekým iným ako s vaším partnerom môže vyjadrovať túžbu po tom človeku alebo nespokojnosť s vaším súčasným partnerom. Ak snívajúci nie je aktívny v sexe v normálnom živote, v sne sa to jednoducho kompenzuje pre jeho nedostatok.

3 Comments:

At 8:43 odp., Anonymous Anonymní said...

za posledne styri mesiace sa mi uz trikrat snivalo,ze som sa milovala so susedom,,a to ho stretnem raz za rok,

 
At 12:04 odp., Anonymous Anonymní said...

Mne sa sníval dosť čudný sen, že som bola muž a milovala som sa s dákym dievčaťom. A potom sa mi snívalo že som sa v bazéne milovala so svojím spolužiakom, s ktorým sme veľmi dobrí kamaráti.

 
At 2:46 odp., Anonymous Anonymní said...

Tak to by si ho mala poziadat nech ti splni sen......:)

 

Okomentovat

<< Home