Výklad Snu Teoreticky

Vyklad snu - prakticky priklad (na veselo)

Sen: Išiel som františkánom po veľmi zlej ceste. Spadol som a rozbil som si čelo.

Sen si treba rozložiť na niekoľko podstatných častí a to Františkán, Zlá cesta, Rozbiť si čelo.

Františkán, Cesta (v poznámke si nájdeme zlá), Čelo (v poznamke rozbiť si).

A výsledok je nasledovný:

Františkán - význam - Budeš mať finančnú stratu
Cesta - poznámka - zlá - význam - Budeš smutný
Čelo - poznámka - rozbiť si - význam - Ochorieš

..:: A sen sa vyplnil Stratil som peňaženku a bol som z toho smutný a neskôr som ochorel.::..
http://www.snar.sk

1 Comments:

At 11:45 dop., Anonymous Anonymní said...

Sny podla Freuda ani zdaleka niesu vždy prorocké,vo vela pripadoch si len nase podvedomie vybavuje nejasnosti s nadvedomim-ide to len pocas spanku.Zivot,teda ani sny netreba brat prilis vazne.

 

Okomentovat

<< Home